צלם לבת מצווה

היום הגדול הגיע, כשאת עוברת לתקופה חדשה בחיים – בה להכל יש משמעות, והביטחון העצמי שיהיה לך בגיל ארבעים, יושב ממש על הנערה שתהיי בשנים הקרובות. אחד מהטקסים הידועים סביב ציון הבת מצווה, הוא טקס ה"בוק". בו הנערה מפנה יום שלם על מנת להחליף בגדים ולהצטלם ברקעים שונים – אסם, מכונית ישנה, וכו'.

 

מה מיוחד ב"בוק" ומדוע הוא חשוב?

נכון – במבט לאחור, ככל הנראה היא תרצה לגנוז את האלבום הזה לנצח, אבל בכל זאת – למה כל כך חשוב לאפשר לה את הפרוייקט הזה, שכרגע היא מרגישה שיעשה אותה מאושרת?

הביטחון העצמי של האישה, שמתחיל להבנות ממש בגיל הזה, נע לא מעט סביב המראה החיצוני, וסביב האהבה שלך לאיך שאת נראית. הצורך בתמונות יפות שלך, הינו צורך נפשי כל כך ברור ואין צורך לזלזל בו. גם בגיל 12, כשמדובר בילדה טיפשה שעושה טעויות בלבד – חשוב לתת לה את האפשרות לעשות את הטעויות בעצמה, להשתטות, כל עוד כרגע זה עושה לה טוב לדפדף באלבום בו בעמוד אחד היא כוכבת רוק, ובאחר מכונאית רכב.

 

איפה אפשר למצוא צלם ומה הם המחירים?

הדרך הכי טובה לבחור צלם, היא כמובן דרך המלצות מחברות שכבר קיבלו בוק כזה. אך אם לא התחברתם לתמונות או למחיר, כמובן שהאינטרנט עמוס בבעלי מקצוע שישמחו לעשות עבורכם את העבודה. דרך הפייסבוק תוכלו למצוא צלמים רבים שמפרסמים תמונות שלהם – וכך תוכלו לבחור לפי הסגנון האישי שלכם. 

מאחר ומדובר באירוע קטן כמו בת מצווה, ולא חתונה, המחירים לרוב ינועו בין 700 ל- 1,500 שקל. אלה הם סכומים הוגנים בשביל יום צילומים בתוספת מזכרת לכל החיים.

 

מה צריך לבדוק לפני שסוגרים יום עם צלם?

ראשית – חשוב להבין עם כלת השמחה מה היא הייתה רוצה ומה יגרום לה להרגיש בנוח. לא כל אחת תשמח מהפקה ענקית, ישנן ילדות שכמה תמונות בים יספקו אותן לפני שהן מאבדות את הסבלנות. מהיכרות שלכם עם הבת, נסו לאזן את הבחירה בין ההתלהבות המיידית שלה מהרעיון לבין האופן בו אתם מכירים אותה בצורה פרקטית. 

ישנם צלמים רבים שמתאימים את עצמם לאופי של המצולמים, עליהם להיות מלאי רגישות וסבלנות להבין את נפש הילדה ולדעת שלא כל מה שתוכנן באמת ייצא לפועל. אם יש לכם די זמן מומלץ לשם כך לקבוע פגישה מראש, לראות שאכן קיים חיבור עם הצלם. בהצלחה.

מה היה לנו עד עכשיו?
צלם לבת מצווה
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
זר פרחים ביום הולדת
צלם ליום הולדת
צלם ליום הולדת למבוגרים

מבוגרים שחוגגים ימי הולדת יחד עם המשפחה, החברים והקרובים גם בדרך כלל רוצים שיהיה לזה תיעוד מקצועי. הדרך להשיג תיעוד כזה היא להזמין צלם ולהתייעץ

קרא עוד »
זר ורדים ליום הולדת
צלם ליום הולדת
צלם ליום הולדת 80

בחירה נכונה של שירותי צילום מבוססת בין היתר על אופי האירוע והמאפיינים שלו. במאמר הבא נציג את התכונות המיוחדות של יום הולדת 80 ונבין מתוכן

קרא עוד »