צלמו את האורחים שלכם צוחקים בעזרת הופעת סטנדאפ משובחת

יש לכם עסק קטן, חברה בבעלותכם או שאתם סתם אוהבים לארח ולשתף ברשתות החברתיות את התמונות מהאירוע? תמונות וסרטונים של אנשים צוחקים ומחייכים לא רק תעלה את קרן המקום בעיני חברים ולקוחות פוטנציאליים אלא גם ייקשרו את המקום עם כיף והנאה.

 

חשיבות הצחוק

צחוק, כידוע, בריא מאוד לגוף וגם לנפש. הצחוק מאיץ את זרימת הדם, מחזק את הריאות ומפריש במוח חומרים המעודדים ריפוי ורוגע של הגוף. הצחוק גם מזרים חמצן למוח, מסייע בנשימות ומקל על סימפטומים של חרדה הכוללים קוצר נשימה ויובש בפה.

כאשר אדם רואה אחרים צוחקים נוירוני המראה במוחו משקפים את תחושת הנינוחות ואת הפרשת החומרים ה"שמחים" במוח והוא מקשר את ההקשר בו צולמה התמונה לחווית אסקפיזם מרגיעה וחיובית.

 

פרסום ברשתות חברתיות

העלאת תמונות ברשתות החברתיות היא פעולה שרובנו עושים, חלקנו מספר פעמים ביום. אם ממקום של שיתוף הרגעים המשמחים בחיים עם חברים ומשפחה ואם מרצון לשווק את העסק או החברה שלך- כדי שהתמונה תגיע לחשיפה ואנשים ייעצרו עליה במהלך הגלילה המהירה של הפיד ואף יגיבו, נרצה להעלות תמונה שתתפוס את העין. במקרה של עסק או חברה תפיסת עין הגולשים היא ההבדל בין שיווק יעיל למשאבי שיווק מבוזבזים.

בחירה בהופעת אמן סטנדאפ, או אמן המשלב אמנויות, כמו https://standupcomedy.co.il, לא רק תגרום לאורחים/ לעובדים ליהנות ולזכור את המקום שלך לטובה אלא גם תפיק תמונות בהן האורחים צוחקים צחוק אותנטי, מתגלגל ולא מאולץ. תמונה כזו, של קהל שכולו צוחק בבת אחת ולא של מצולמים המחייכים חיוך מלאכותי למצלמה,  נותנת לצופים הרגשה של מקום שמח וקליל שרוצים לקחת בו חלק. במקרה של מקום עבודה שלוקח הופעת סטנד-אפ לעובדיו, תמונה כזו תסייע בהמשך בגיוס עובדים ואף תסייע לעובדים עצמם להרגיש שהם עובדים במקום שמעריך את עבודתם הקשה ומתגמל אותם בהתאם.

 

איזון

כל אדם העוסק במשאבי אנוש יודע שעל מנת להפיק את המירב מעובדי החברה יש לאזן בין הדרישות הגבוהות לתגמולים מפנקים. בחברות הייטק גדולות, למשל, המשרה כוללת שעות רבות וארוכות ואפילו המשך עבודה לאחר השעות המוגדרות אך התנאים משופרים וכוללים משכורת גבוהה, אוכל ונשנושים על חשבון החברה, הפעלות שונות לעובדים וכו'. לבעלי עסקים מומלץ במיוחד להזמין הופעות סטנד-אפ כפעילות גיבוש. מעבר לשחרור והקלה על העובדים אחרי שבועות של עבודה קשה, הצחוק משחרר בגוף חומרים הגורמים לו להרגיש קליל ונמרץ. כאמור, תמונות מהאירוע בהן הקהל צוחק צחוק אותנטי, ישקפו החוצה ששווה לעבוד בעסק שלך, שלחברה יש גם "נשמה" ולא רק מדידות הישגים ויעלו את הערך העצמי של העובדים בפני חבריהם ומשפחתם.

סיכום, אם אתם מעוניינים בחוויה מגבשת שמתאימה לכולם, במתכונת עסקית או פרטית, שתתן לכם תמונות נהדרות שרואים שנהנים בהן- הופעת סטנד-אפ היא הפעילות בשבילכם.

מה היה לנו עד עכשיו?
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
זר פרחים ביום הולדת
צלם ליום הולדת
צלם ליום הולדת למבוגרים

מבוגרים שחוגגים ימי הולדת יחד עם המשפחה, החברים והקרובים גם בדרך כלל רוצים שיהיה לזה תיעוד מקצועי. הדרך להשיג תיעוד כזה היא להזמין צלם ולהתייעץ

קרא עוד »
זר ורדים ליום הולדת
צלם ליום הולדת
צלם ליום הולדת 80

בחירה נכונה של שירותי צילום מבוססת בין היתר על אופי האירוע והמאפיינים שלו. במאמר הבא נציג את התכונות המיוחדות של יום הולדת 80 ונבין מתוכן

קרא עוד »
סלסלת פרחים ליום הולדת
צלם ליום הולדת
צלם ליום הולדת 70

יום הולדת 70 אפשר לחגוג יחד עם החברים, הקרובים והמשפחה המורחבת וכדאי כל הזמן לדאוג שיהיה ברקע מי שמתעד את האירוע. עם זאת, לא בהכרח

קרא עוד »