כמה עולה צלם מגנטים?

צלם מגנטים הוא התוספת המושלמת לכל אירוע, בין אם מדובר באירוע גדול כמו חתונה או בר/ בת מצווה ובין אם מדובר באירוע קטן יותר כמו ברית/ה או יום הולדת. במאמר הבא נסביר בדיוק מיהו צלם המגנטים, מדוע כדאי לכם לשלב אותו באירוע שלכם והחשוב מכל – כמה כל העסק יעלה לכם. קיימות סיבות רבות ומגוונות שבגינן כדאי לכם לשלב צלם מגנטים באירוע החגיגי שלכם, אך כיוון שאירוע מביא עמו הוצאות כלכליות גדולות בלאו הכי, יש לתת את הדעת בכל הנוגע לבחירת צלם מגנטים טוב ומקצועי, שלא ייפער חור גדול מדי בכיסכם. במאמר הבא נסביר בדיוק מיהו צלם המגנטים, מה צריך להיות כלול בשירות שהוא אמור לספק לכם, מהם היתרונות בשילוב הצלם באירוע שלכם ומה טווח המחירים הקיים בשוק.

 

מיהו צלם המגנטים?

צלם המגנטים הוא צלם אירועים לכל דבר עניין, ולכן עלינו לקחת את עבודתו ברצינות המתאימה. ניתן לומר שתיעוד האירוע הוא בגדר חובה, אך בשנים האחרונות רבים מאיתנו לא מסתפקים בצלם אירועים בלבד, אלא משלבים צלם נוסף באירוע – צלם המגנטים.

צלם המגנטים למעשה מסתובב בין אורחי האירוע ומצלם אותם במהלך החגיגה, ולאחר מכן מדפיס את התמונות שצילם כתמונות ממוגנטות ומציג אותן על פני לוח שמוצב במרכז, כך שהאורחים חופשיים לגשת ולחפש את התמונות שלהם על פני הלוח ולקחת אותן עמן הביתה.

בנוסף, צלם המגנטים צריך לספק לכם את התמונות שצילם גם בגודלן המלא כך שתוכלו ליהנות מהן גם כן, ולכן הזמנת צלם מגנטים לאירוע הפך פופולארי כל כך בשנים האחרונות – הוא מעניק מזכרת מדהימה מהאירוע לאורחים ולמארחים יחדיו.

 

אילו יתרונות מובהקים קיימים בהזמנת צלם מגנטים?

קיימות סיבות רבות שבגינן כדאי לכם הזמין צלם מגנטם לאירוע שלכם, ריכזנו עבורכם כמה יתרונות מובהקים במיוחד.

  • תיעוד מקצועי – תיעוד האירוע בצורה מקצועית הוא בהחלט בגדר חובה. אמנם כיום כל אחד מאיתנו רגיל לתעד כל רגע ורגע מחייב ובטח שבזמן חגיגה גדולה, אך התיעוד ברשתות החברתיות אינו מספיק, וכמארחי האירוע נרצה תיעוד מקצועי ואיכותי יותר שיישאר עמנו לאורך זמן. צלם המגנטים הוא צלם מקצועי שידע כיצד לתעד את רגעי החגיגה בצורה הטובה ביותר.
  • אטרקציה לאורחים – הרי זה ידוע שכמארחי האירוע עלינו לספק אטרקציה טובה ואיכותית עבור האורחים שלנו, וצלם המגנטים עונה על הצורך הזה בדיוק ובצורה המושלמת – צלם המגנטים יסתובב בין המוזמנים, ישתלב בצורה טבעית באירוע ויעניק להם הזדמנות להצטלם יחדיו ברגעים המיוחדים שיחלקו זה עם זה, ולקחת את התמונות איתם הביתה.
  • מזכרת מהאירוע – צלם המגנטים יתלה את התמונות הממוגנטות ללוח שיהיה מוצב במרכז האירוע כך שהאורחים יהיו חופשיים לקחת עמם את התמונות הביתה, כך שתישאר להם מזכרת מקסימה מהאירוע בו לקחו חלק.

 

כמה עולה צלם מגנטים לאירוע?

כיוון ששוק צלמי מגנטים לאירועים כל כך רחב, טווח המחירים רחב וגמיש בהתאם. למעשה, טווח המחירים הוא החל מ – 600 ₪ ויכול להגיע גם ל – 1500/2000 ₪ ויותר. בתחום צילום המגנטים לא קיים מחירון מדויק שעל פיו צלמי המגנטים בשוק עובדים, ולכן צלם המגנטים חופשי לדרוש איזה סכום שייראה לנכון, והמחיר ישתנה ויותאם בהתאם לכמה כמה משתנים.

  1. רמת הביקוש ומקצועיות הצלם – אחד מן המשתנים החשובים ביותר שישפיעו על המחיר שידרוש מכם הצלם, הינה רמת המקצועיות שלו בתחום, שנות הניסיון שלו ורמת הביקוש שיש עבור שירותיו. כלומר, ככל שיהיה יותר מנוסה ומקצועי בתחומו, כך רמת הביקוש עבור שירותיו תהיה גבוהה יותר – והמחיר יהיה גבוה בהתאם.
  2. כמות המוזמנים – המשתנה החשוב ביותר שלבסוף ישפיע על המחיר, הינה כמות המוזמנים שיש לאירוע שלכם. כלומר, ככל שיהיו לכם יותר מוזמנים, כך הצלם ידרוש מכם יותר במחיר, ולהפך.
  3. מיקום האירוע – גם מיקום האירוע שתבחרו ישפיע על המחיר. לדוגמא, אם הצלם יגיע מרחוק, כנראה שיגבה מכם יותר בהתאם, או לחילופין, במידה ובחרתם לקיים את האירוע בחיק הטבע, ביער או בחוף הים, הדבר יצריך מן הצלם להגיע עם ציוד מתאים לתנאים אחרים לגמרי, וכנראה שזה יתבטא במחיר גם כן.

 

על מנת שתוכלו לקבל הערכת סדר גודל כלשהי בנוגע למחיר שירותיו של צלם המגנטים, יצרנו עבורכם מחירון ממוצע.

כמות המוזמנים לאירוע מחיר מידע נוסף
עד 50 מוזמנים 600 ₪ בממוצע חבילת צילום מגנטים ללא הגבלת כמות ועד 3 שעות עבודה.
עד 100 מוזמנים 800 ₪ בממוצע חבילת צילום מגנטים ללא הגבלת כמות ועד 4 שעות עבודה.
עד 300 מוזמנים 1000 ₪ בממוצע חבילת צילום מגנטים ללא הגבלת כמות ועד 4 שעות עבודה, ואיש צוות נוסף.
עד 400 מוזמנים 1500 ₪ בממוצע חבילת צילום מגנטים ללא הגבלת כמות, עד 5 שעות עבודה, חבילת מתנות הכוללת תמונות מוגדלות, שני אנשי צוות לכל אורך האירוע.

כיצד אוכל למצוא צלם מגנטים הגון ומקצועי?

על מנת למצוא צלם מגנטים מקצועי והגון, כדי לפעול על פי מספר קווים מנחים בזמן החיפוש. ראשית, על צלם המגנטים להגיע עם כל הציוד הנדרש על מנת לתת את השירות המקצועי והאיכותי ביותר, על כן בשיחה המקדימה עמו בדקו מולו האם אכן יש לו את הציוד הנכון והאם הוא מגיע עם איש צוות נוסף שיעזור לו לפרוק את הציוד ולהכין הכול לפני שהאורח הראשון מגיע לאירוע.

שנית, חפשו המלצות עבור אותו הצלם מלקוחות קודמים שהשתמשו בשירותיו בעבר, בדקו מולם האם מצאו את השירות שקיבלו מהצלם טוב, נעים, מספק ואיכותי. לבסוף, מומלץ לבקש מהצלם לעיין בתיק העבודות שלו ולהתרשם בעצמכם האם התמונות אכן איכותיות ותואמות לציפיות שלכם מהצלם.

 

כן, וזה בהחלט מומלץ. מכיוון שהאירוע אינו רב משתתפים כנראה שהעסק יהיה די משתלם.

זה תלוי במשתנים שפירטנו במאמר, לכן מומלץ ליצור קשר עם הצלם ולקבל הצעת מחיר מסודרת.

שימוש פשוט במילות המפתח "צלם מגנטים" יציג בפניכם מאות צלמי מגנטים שמציעים את שירותיהם ופרטים ליצירת קשר.

מומלץ ליצור קשר לפחות חודש – חודשיים מראש.

מה היה לנו עד עכשיו?
צלם עכשיו
עם יובל נגר
מתעניינים בצילום אירוע?
חייג עכשיו לטלפון:
צלם מגנטים בנצרת

אם אתם לקראת ארגון והפקה של אירוע גדול, עליכם לדאוג גם לפן הצילום במהלך האירוע. רבים בוחרים להוסיף לחגיגה צלם מגנטים, שיתעד את האירוע ויעניק

קרא עוד »
צלם מגנטים בנהריה

אם אתם לקראת ארגון והפקה של אירוע גדול, עליכם לדאוג גם לפן הצילום במהלך האירוע. רבים בוחרים להוסיף לחגיגה צלם מגנטים, שיתעד את האירוע ויעניק

קרא עוד »
צלם מגנטים בעפולה

אם אתם לקראת ארגון והפקה של אירוע גדול, עליכם לדאוג גם לפן הצילום במהלך האירוע. רבים בוחרים להוסיף לחגיגה צלם מגנטים, שיתעד את האירוע ויעניק

קרא עוד »
צלם מגנטים בעכו

אם אתם לקראת ארגון והפקה של אירוע גדול, עליכם לדאוג גם לפן הצילום במהלך האירוע. רבים בוחרים להוסיף לחגיגה צלם מגנטים, שיתעד את האירוע ויעניק

קרא עוד »